AirHelp — juhtiv teenusepakkuja lennureisijate õiguste kaitsmisel. Ettevõte on edukalt aidanud enam kui 16 mln reisijat, mida kinnitab suurepärane teeninduse kvaliteedi skoor: 4,6 punkti 5-st (põhineb 100 tuhandel arvustusel veebilehelt Trustpilot).
Teenused hüvitise saamise ning kulude katmise abistamisel
Kasutades AirHelp Plus teenuseid võite te lennufirmalt taotleda järgnevaid hüvitisi:
- Reisi eest hüvitise saamise teenus: kuni 600 eurot reisi hilinemise, tühistamise või overbookingu korral.
- Kulude katmise teenus – kuni 6000 eurot reisi hilinemise tõttu tekkinud lisakulutuste hüvitamiseks, sealhulgas kadunud pagas ning raisku läinud broneering (hotellid, reisid jne.).
Suurusjärk sõltub vastavate lennufirmade veolepingutest, kohaldatavatest seadustest ja määrustest ning teie nõude põhjendatusest.
Kuidas see töötab?
- Valige AirHelp Plus lisateenuste lehel.
- Teenus on lisatud kõikide reiside ja kõikide reisijate broneerimisele.
- Tellimuse maksumuse arvestuses on määratud AirHelp-i teenuse üldine hind.
- Enne maksmist palun lugege AirHelp-i teenuse osutamise eeskirjad ja tingimused läbi.
- Pärast maksmist saate e-maili tellimuse kinnituse ja lingiga, et aktiveerida oma konto Air Help-i kodulehel.
Juhul, kui teie reisiga tekib teatud probleem, võtavad AirHelp spetsialistid teiega ühendust, et algatada päringu esitamise protseduuri.
Hüvitise saamise aeg sõltub konkreetse lennufirma poolt sätestatud reeglitest. Väljamakse ei ole garanteeritud. Tegemist ei ole kindlustusteenusega, vaid konsultatsiooniteenusega.
Kuidas esitada päringut?
- Salvestage kõik dokumendid, mille te saite lennufirmalt.
- Päringu esitamise protseduuri algatamiseks järgige juhendit AirHelp poolt e-posti teel saadud automaatteatest.
- AirHelp spetsialistid viivad teie nimel läbi suhtlust lennufirmaga.
- Juhul, kui teie nõue rahuldatakse, saadame me saadud raha teile.
- Saadaval olevad viisid rahaliste vahendite saamiseks: pangaülekanne, pangatšekk ja PayPal.
Reeglid ja tingimused
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole