Kuidas esitada tagastamise avaldust:
- Suunduge jaotusesse "Minu pilet“ – „Lennupiletid“ – „Broneeringu nr“ – „Tellimuse muutmine“ – „Pileti tagastamine“;
- Täitke avalduse väljad;
- Lisage vajalikud dokumendid;
- Vajutage «SAADA PÄRING».
Pilet tühistatakse vaid peale tagastamistingimuste kooskõlastamist teie ning lennufirmaga ning peale teenustasu maksmist (juhul, kui ta kaasneb tagastamisega).
Saadetakse registreerumise ajal märgitud e-posti aadressile kiri tagastamistingimustega. Kui rahaliste vahendite tagastamine on võimalik vaid peale teenustasu eest maksmist, tasuge antud summa kirjas mainitud tähtajaks. Maksetähtaja möödumisel tuleb luua tagastamiseks uus päring.
Tähtis! Juhul, kui lennufirma fikseerib reisile mitteilmumise, võidakse teie tagastamise päring tagasi lükata isegi vastavate dokumentide olemasolul. Seoses sellega palume Teil saata päring võimalikult kiiresti. Kui Teil pole antud hetkel dokumentide esitamise , esitag tagastamise avalduse enne graafikus märgitud väljalendu. Avalduse esitamisel märkige väljle „Ei kasuta reisi, palun tühistada kohad ja tagastada raha“. Päringu kommentaaris märkige, et esitate kinnitamise dokumendid hiljem.
Pileti tagastamisel võivad olla vajalikud järgmised lisadokumendid:
- lennu tühistamise või hilinemise korral rohkem kui 3 tundi tuleb koos tagastamise avaldusega esitada lennu hilinemise/tühistamise kinnitus, mille saate lennujaamas lennufirma esindaja käest;
- reisijale viisa andmisest keeldumise korral tuleb koos tagastamise avaldusega esitada viisa andmisest keeldumise kinnitus saatkonna ametlikul blanketil, passi esimese lehe koopia ja passi keeldumise templiga lehe koopia. Täissumma tagastamise avaldus seoses viisa andmisest keeldumisega tuleb esitada hiljemalt 72 tundi enne lennureisi esimese osa väljumist;
- reisija või reisijaga koos lendava sugulase haigestumise/surma korral tuleb koos tagastamise avaldusega esitada vastavad dokumendid haiguse/surma kinnitamiseks ning sugulust tõendav dokument: mitte hiljem, kui 72 tundi enne lennureisi esimese osa väljumist;
- reisija hilinemise või lennule mitteilmumise põhjus tuleb kindlasti märkida avalduses (kui Tickets.ee või lennufirma ei ole kohti enne lennu väljumist reisija palvel tühistanud).
Pöörake tähelepanu sellele, et lennufirmaga kooskõlastatava tagastuse töötlemine võtab rohkem aega. Antud juhul võib avalduse läbivaatamine ja rahaliste vahendite tagastamine võtta aega kuni 3 kuud.
Pöörake erilist tähelepanu sellele, et pileti tühistamine teostatakse ainult Teie nõusolekul tagastamise tingimustega ja pärast teenustasu maksmist (kui see on tagastamisel ette nähtud).
Tagastusele kuuluvat summat arvestatakse Reisija tagastusavalduse esitamise kuupäeva kursi järgi.
Tagastamisavalduse loomisel pileti ostupäeval tagastussumma arvestatakse ilma lennufirma trahvideta. Rahaliste vahendite tagastus toimub peale teiepoolset summa kinnitust ning vastavalt lennufirma otsusele.
Juhul, kui lennufrima ei kinnita tagastuse võimaluse ilma trahvisanktsioonideta, te saate luua tagastusavalduse vastavalt tariifireeglitele.
Teenustasu tagastamise eest ning maksesüsteemitasu ei tagastata.
Dokumendid, mis tõendavad reisija sunnitud keeldumist lennust seoses haigestumisega:
- meditsiiniasutuse tõendi originaal;
- lennujaama meditsiinipunktist väljastatud tõendi originaal;
- haiguslehe koopia.
Nõudmised meditsiinilistele dokumentidele
Nõudmised meditsiinilistele dokumentidele, mis on aluseks reisija lennust keeldumisele.
Nõudmised meditsiiniasutuse tõendi originaalile:
- Dokumendi välja andnud asutuse selge ja loetav nimi meditsiinilises dokumendis;
- Meditsiinilise tõendi väljastanud asutuse pitsat;
- Dokumendi väljastanud isiku selge ja loetav ametinimetus ja perekonnanimi;
- Dokumendi väljastanud isiku allkiri ja pitser;
- Asutuse peaarsti või osakonna-juhataja allkiri ja pitser;
- Dokumendi väljastamise kuupäev;
- Lennu ja haigestumise kuupäevade vastavus. Tõendil peab olema märgitud "lendamine määratud kuupäevadel ei ole soovitatav“.
Nõudmised lennujaama meditsiinipunkti tõendile:
- Dokumendi väljastanud meditsiinipunkti nimetus;
- Meditsiinipunkti pitsat;
- Dokumendi väljastanud isiku selge ja loetav ametinimetus ja perekonnanimi;
- Dokumendi väljastanud isiku allkiri ja pitser;
- Dokumendi väljastamise kuupäev;
- Lennu ja haigestumise kuupäevade vastavus.
Haiguslehe koopia sunnitud lennust keeldumise tõendamiseks tuleb kinnitada lennujaamas oleva lennufirma volitatud esindaja allkirja ja pitsatiga või notariaalselt.
Tähelepanu! Palun lisage avaldusele nõutavate dokumentide koopiad. Lennufirmad ei võta läbivaatamisele avaldusi, millel puuduvad tõendavad dokumendid.
Reisija pöördumisel Tickets.ee poole Eesti Vabariigi territooriumil, tuleb Eestist väljaspool väljastatud meditsiinilisele dokumendile lisada notariaalselt kinnitatud tõlge eesti keelde.
Reisija pöördumisel Eestist väljaspool olles firmasse Tickets.ee tuleb esitatud meditsiinilisele dokumendile lisada vastava riigi seadusandlusega kooskõlas olev notariaalselt kinnitatud tõlge inglise või eesti keelde.
Pöörake tähelepanu, et tagastusavalduse jaoks vajalikele dokumentidele esitatavad nõudmised esitab vedaja, agentuur on vaid vahendaja rollis vedaja ja reisijate vahel. Seega teavitab Kasutajatugi Teid kõigist vedaja käest saadud avaldustest.
Reisija poolt tagastamisel esitatud võltsitud või ebausutavate dokumentide tuvastamise puhul võib info olla edastatud Eesti õiguskaitseorganitele, kes käsitlevad küsimust süüdlaste vastutusele võtmisest vastavalt riigi seadusandlusele.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole