Aktuaalne informatsioon reisijatele seoses koroonaviirusega on saadaval lingil

Reitingu reeglid

HAKKAKE MEIE EKSPERDIKS!

Reitingu reeglid

  1. Lennufirmade reitingu koostamisest saavad osa võtta need kasutajad, kes on ostnud Tickets.ee veebilehel pilet(id) ning sooritasid vähemalt ühe lennu.
  2. Reisija võib hinnata lennufirmat järgmisel päeval pärast lennu viimase segmendi sooritamist
  3. Reisija saab hinnata ainult neid lennufirmasid, mida ta on varasemalt lennates kasutanud. Kui lendu teostas järjest mitu lennuvedajat, siis pakutakse automaatselt hinnata iga lennufirmat.
  4. Reisija, kes soovib lennufirmat hinnata, peab märkima oma broneeringu (tellimuse) numbri veebilehel Tickets.ee. Kui ühe broneeringunumbriga lendas mitu inimest, siis olenemata reisijate arvust saab lennufirmat hinnata ainult ühe korra.
  5. Kui reisija on ühe lennufirma püsiklient, siis saab ta hinnata lennuvedajat nii mitu korda, kui mitu korda ta on antud lennufirmat kasutanud. Seejuures teeninduse hinnang võib erineda igal lennul.
  6. Enamik näitajaid on hindamisel kohustuslikud. Reisija ei saa vältida kohustuslike näitajate märkimist  Hinnangut ei saa salvestada või esitada, kui on jäetud vahele mõni hindamiseks kohustuslik parameeter
  7. Palume mitte panna hinnanguid "pimedalt". Püüdke võimalikult täpselt meenutada ja määrata kindlaks 5-palli skaalal iga omaduse taset. Mida ausameelsemad on pandud hinded, seda täpsem ja tõepärasem on koostatud reiting.
  8. Suurima objektiivsuse saavutamiseks ei ole soovitatud panna ainult parimaid või halvimaid hindeid.
  9. Pärast reitingus osalemist ning hinnangute esitamist ei saa hinnanguid enam muuta.
  10. Lennufirmat kajastatakse reitingus, kui reisijad hindavad seda vähemalt 200 parameetriga.
  11. Teavet iga Tickets.ee veebilehel oleva lennufirma kohta saab näha kasutades lennufirmade otsingut. Otsingut teostatakse väljas "Leia lennufirma", kui kirjutatakse lennufirma nimi või vastav IATA kood.
Kui Te hindasite lennufirmat ja salvestasite tulemused, kuid ei näe lennufirmat reitingus, siis see tähendab, et antud lennufirma pole veel kogunud 1700 reisija hinnangut. Kui see juhtub, siis täieneb reitingu TOP uue positsiooniga.
 
Tickets.ee-lt lennufirmade reiting — sõltumatu reiting, mis on koostatud meie reisijate hinnangute alusel. Andmeid uuendatakse koheselt uute hinnangute ilmnemisel.

Reitingu peamine eesmärk — saada võimalikult objektiivset hinnangut lennufirmadele, mille reise müüakse veebilehe Tickets.ee vahendusel. Reisijad hindavad ausalt ja objektiivselt mugavust, mis on tagatud lennufirma poolt.

Reiting pakub hinnata kõiki teenuse peamiseid kriteeriumeid: reisile registreerimise mugavust, pardal osutatavate teenuste kvaliteeti, lennu vältel esiennud olukordi, maandumist, pagasi vormistamist ja saatmist, reisimist lastega ja muid omadusi. Me suhtume väga tähelepanelikult reisijate soovidesse ja muudame kriteeriumeid vastavalt nõudlusele.

Reitingu ülesanne — aidata meie klientidel valida lennufirmat pileti ostmisel veebilehel Tickets.ee.

Konfidentsiaalsuse poliitika:

  • Me mõistame reisijate andmete konfidentsiaalsust lennufirma tegevuse hindamisel.
  • Me tagame hindamise täielikku anonüümsust. Hindaja valitud punktid ei ole seotud veebilehe süsteemiga selle e-posti, IP-aadressi, broneerimngu numbriga või muude identifikaatoritega.
  • Kui Teil on küsimusi reitingu reeglite või osalemise tingimuste kohta, kirjutage aadressil: [email protected] Palume märkida kirja teemaks „Lennufirmade reiting“.

Omandiõigus

© Kõik lennufirmade reitingu andmed Tickets.ee veebilehel kuuluvad Tickets.ee ettevõttele. Reitingus toodud andmeid tohib kasutada vaid pärast kooskõlastamist Tickets.ee-ga. Täielik või osaline andmete kopeerimine, lennufirmade reitingu statistika avaldamine mis tahes allikates ilma autoriõiguse omaniku kooskõlastamiseta on keelatud!