Aktuaalne informatsioon reisijatele seoses koroonaviirusega on saadaval lingil

Tagastamine

Tellimuse tagastamise kooskõlastamise kord:
  1. Täitke avalduse väljad.
  2. Laadige vajalikud dokumendid.
  3. Vajutage «SAADA PÄRING».
  4. Pärast vastuse saamist kinnitage nõusolekut tagastamise tingimustega*.
*Kui tagastamine on võimalik ilma teenustasu maksmiseta ja tariifi eeskirjad lubavad tagastada kogumaksumust (välja arvatud maksesüsteemide hinnakõrgendusi), siis kliendi kinnitust ei küsita. Tagastamise taotlust võetakse töötlusesse.

Tähelepanu! Kui pilet on lennufirma poolt ümber kirjutatud, siis tuleb
avalduse juurde lisada dokument, milles on märgitud järgmised andmed:
  1. Uue pileti number.
  2. Antud pileti vormistamise kuupäev.
  3. Eraldi makstud trahv, tariifi juurdemaksud ja iga makse juurdemaksude summa (kui need olid olemas).
Antud andmete esitamiseta ei võeta tagastamise avaldus vastu!

Pöörake erilist tähelepanu sellele, et pilet tühistakse ainult pärast Teie nõusolekut tagastamise tingimustega ja teenustasu maksmist (kui see on ette nähtud tagastamisel). Kuni selle hetkeni pileteid ei muudeta.

Pöörake tähelepanu asjaolule, et osadel juhtudel võidakse teile pileti tagastamise päringu loomise ajal pakkuda võimalust valida „Kindlasti ei lenda“.
Valides antud võimaluse annate te meile kinnituse oma tellimuse tühistamiseks: kohad kantakse maha ning te ei saa lendu teostada. Täpsed piletiraha tagastustingimused ning võimalused tellimuse muutmiseks edastame me teile peale teie päringu töötlemist.
Juhul, kui te valite võimaluse „Võimalik, et ei lenda“, viiakse teie tellimuse tühistus läbi vaid peale seda, kui te olete kinnitanud tagastuse tingimused/tagastatava summa.

Erand: kui tagastamise põhjuseks on reisi tühistamine/hilinemine rohkem kui 3 tundi; viisa andmisest keeldumine; seoses reisija või lähisugulase haiguse/surmaga, ja kui avaldus oli täidetud korrektselt ning on lisatud kõik vajalikud kinnitamise dokumendid, siis pilet tühistatakse vahetult pärast taotluse läbivaatamist.
Tagastamisel tühistatakse kõik aktiivsed (kasutamata) lennu segmendid. Kui on vaja tühistada ainult tagasilendu, siis on soovitatav saata tagastamise avaldus pärast esimese suuna lennu tegemist.

Tähelepanu! Tagastamise summa konverteeritakse kursi Reisija poolt tagastamise tellimuse tegemise päeva kursiga.


Tickets.ee pakkumise lepingu reeglite kohaselt loetakse kõik tegevused, mis on tehtud lehel "MINU PILET“, ostja enda poolt tehtuks. Vastutus andmete korrektsuse eest kuulub täielikult isikule, kes algatas pileti andmete muutmist.