Pettusevastane süsteem (inglise keeles on fraud pettus) on pettuse
tuvastamise süsteem online maksete ja kaudse pangateeninduse ajal.
Vastavalt
pettuste vastu võitlemise poliitikale püüab Tickets.ee kontrollida
laekuva raha liikumist ning vältida finantspettust. Me ei saa aga
mõjutada maksesüsteemide otsuseid ja Teie tehingut võidakse pidada
kahtlaseks.
Peamised põhjused, miks pettusevastased filtrid võivad tehingut kahtlaseks pidada:
- Makse teostatakse tasuja pangakaardi väljastanud riigist erinevast riigist.
- Teie kaart on pettusevastaste süsteemide „mustas nimekirjas“.
- Kaart
on väljastatud riigis, kus igal aastal fikseeritakse pangakaartidega
seotud kuritegude maksimaalne arv. Tavaliselt on nendeks mõned Aasia,
Aafrika ja Ladina-Ameerika riigid.
Täpsema informatsiooni muudest põhjustest leiate artiklist:
miks pangakaardiga maksta ei saa.
Kuidas pettusevastased süsteemid reageerivad kahtlastele juhtumitele:
- pärast andmete sisestamist blokeeritakse kaart automaatselt;
- maksesüsteem blokeerib maksekatse põhjuseid selgitamata;
- maksesüsteem saadab maksjale e-kirja palvega kinnitada dokumentaalselt, et ta on maksmisel märgitud kaardi omanik;
- maksesüsteem pakub maksjale võimalust läbida tavaline online kontroll, et veenduda, et ta on pangakaardi tegelik omanik.
Kaardi omaniku dokumenteeritud kinnitamine
Kui Teie kaardi andmed tunduvad pettusevastasele süsteemile kahtlased,
saate e-kirja palvega kinnitada dokumentaalselt, et see on tõesti Teie
kaart:
Lugupeetud klient!
Pileti edukaks ostmiseks kinnitage palun pangakaardi kasutamise õiguspärasust.
Selleks saatke tõendavad dokumendid e-posti aadressile [email protected] broneeringu kehtivusaja jooksul.
Eduka tasumise kinnitamiseks vajalikud dokumendid:
- kaardi omaniku passi esimese lehekülje koopia;
- maksekaardi esikülje koopia.
Võite varjata kõik kaardi numbrid peale viimase 4 numbri, mis peavad olema selgelt loetavad.
Tehnilised
spetsialistid analüüsivad infot pileti edasiseks vormistamiseks ja
väljastamiseks.
Kõik eelmainitud andmed hävitatakse kohe pärast nende
kontrollimist.
Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast.
Maksesüsteemi positiivse otsuse korral viiakse Teie ostutehing edukalt
lõpule ja Te saate kviitungi e-pileti numbriga enda e-posti aadressile.
Kui
maksesüsteem lükkab tõendid tagasi või Te ei esita kinnitavaid
dokumente broneeringu kehtivusaja jooksul, siis saadetakse Teie e-posti
aadressile sellekohane teavitus ning Teie broneering tühistatakse ja piletid lähevad tagasimüüki. Sel juhul soovitame vormistada broneering uuesti ja tasuda selle eest muul võimalikul viisil või kasutada muud pangakaarti.
Kaardi omaniku online kontroll
Teatud juhtudel võite tellimuse eest makstes näha järgmist sõnumit:
Tähelepanu! Teie kaart ei läbinud Tickets.ee pettusevastast filtrit.
Peame veenduma, et Teie olete selle pangakaardi tõeline omanik.
Teile esitatakse 2 võimalust kaardi omamise kinnitamiseks.
Te peate valime ühe võimaluse.
1. võimalus
Turvalisuse eesmärgil broneerime Teie kaardil juhusliku summa suuruses 0,7-1,2 USD.
Esitatud nimekirjast valige palun valuuta, milles juhuslik summa broneeritakse, ja vajutage "BRONEERI“.
Tuvastage, kui suur summa broneeriti Teie kaardil.
Broneeritud summa suurust saab teada:
- Internetipangas antud tehingu väljavõttest.
- Panga SMS-ist, kui see funktsioon on aktiveeritud.
- Panga tehnilisest toest (telefoninumber on kaardi tagaküljel).
Kirjutage broneeritud summa õigesse välja ja vajutage nuppu "Kinnita".
Kui broneeritud juhuslik summa langeb kokku broneeritud summaga, siis kinnitatakse kaart edukalt ja makse võetakse vastu.
Vastasel juhul makset ei aktsepteerita ja broneering tühistatakse. Broneeritud summa vabastatakse.
2. võimalus
Sisestage autoriseerimise kood vastavas väljas "Autoriseerimise kood".
Vajutage nuppu "Kinnita".
Kui autoriseerimise kood on sisestatud korrektselt, siis makse toimib edukalt, vastasel juhul broneering tühistatakse.
Autoriseerimise koodi on võimalik teada saada:
- Internetipangas vastava tehingu väljavõttes.
- Panga tehniliselt toelt (telefoninumber on pangakaardi pöördel).
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole