Sellel võib olla mitu põhjust:
- viga kaardiandmete sisestamisel – kontrollige kaardiandmete õigsust ja proovige uuesti;
- kaardil ei ole piisavalt raha – lisage kaardile raha või kasutage teist kaarti;
- proovisite tasuda tellimuse eest Tickets.ee poolt mittevastuvõetava kaardiga. Tasuda saab ainult Visa ja MasterCard (sealhulgas Visa Electron ja Maestro) kaartidega. Kahjuks ei saa muude kaartidega tellimuse eest tasuda. Palun valige muu sobiv makseviis või tasuge teise kaardiga;
- kaardiga ei ole võimalik internetis maksta – võtke ühendust enda panga klienditeenindusega ja aktiveerige online-makse funktsioon;
- kaardil on päeva- või ühekordne limiit internetis arveldamiseks. Võtke ühendust enda panga klienditeenindusega kaardi limiidi suurendamiseks;
- kaardi kehtivusaeg on lõppenud. Võtke ühendust enda panga klienditeenindusega uue kaardi vormistamiseks;
- Teie krediitkaardil peab olema "mahavõetamatu" summa, mille suuruse määravad panga eeskirjad – lisage raha kaardile ja proovige uuesti maksta;
- tõrked internetiühendusega, side panga töötlemiskeskusega on kadunud;
- kasutate veebilehitseja vana versiooni (Internet Explorer vanem kui 8. versioon, Opera vanem kui 10. versioon) — vahetage veebilehitsejat, tühjendage vahemälu ja küpsisefailid uues brauseris, logige veebilehel sisse ja proovige uuesti tasuda;
- kui Te kasutate mobiilset internetti, siis võivad makse läbiminemise raskused olla seotud dünaamilise IP-aadressiga. Vahetage see staatilise vastu enda võrguseadme seadistustes ja proovige makset uuesti sooritada.
- Teie kaardiga teostatud tehingut peetakse kahtlaseks. Rohkem infot leiate siin.
Kui autoriseerimise ebaõnnestumise põhjust ei õnnestunud tuvastada, proovige tellimuse eest maksta muu kaardiga või valige pärast autoriseerimist muu makseviis lehel "Minu pilet“.
Pange tähele, et piletite eest saate maksta 12 tunni jooksul broneerimise hetkest. Selle aja möödudes tühistatakse tasumata tellimus ja piletid lähevad taas müüki. Sel juhul saate pileti uuesti broneerida ja selle eest tasuda.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole