Autoriseerimise vigade põhjused:
1. Sisestasite vale e-posti.Veenduge sisestatud e-posti korrektsuses.
Kui pärast veebilehel registreerimist Te ei saanud ühtegi kirja Tickets.ee käest, siis on võimalik, et sisestasite vale e-posti (näiteks, domeeni .... @gmail.com asemel @gmail.ua). Sellisel juhul palume pöörduda meie Klienditoe poole
2. Sisestasite vale parooli.Veenduge sisestatud parooli korrektsuses. Palume pöörata tähelepanu sellele, et süsteem loeb parooli alguses või lõpus olevat tühikut eraldi sümbolina.
Pärast seda, kui parool on 5 korda valesti sisestatud, kasutaja blokeeritakse. 120 minuti möödudes kasutaja avatakse ja Te saate uuesti proovida sisselogimist.
Kui Teil ei tule parool meelde, kasutage parooli taastamise funktsiooni: vajutage ""Unustasid parooli?"" ja märkige enda e-post. 15 minuti jooksul saadetakse Teile märgitud e-postile kaks kirja: üks päringu kinnitamiseks ja teine uue parooliga."
3. Valitud on valed klaviatuuri kombinatsioonid.Kontrollige, et Caps Lock on väljas. Võimalik, et Teil on sisse lülitatud vale klaviatuuri keel, või kasutajatunnuse/parooli väljas on tühik või muu üleliigne sümbol.
4. Ost oli sooritatud teisel veebilehel.Võib-olla ostsite piletid või muud reisiteenused teisel veebilehel, mitte Tickets.ee kaudu. Just sellel põhjusel Teie andmeid süsteemis ei eksisteeri.
5. Teie brauseri versioon on aegunud.Kui Teil on kas Internet Explorer 8 või Opera 10, s.h. mõlema brauseri vanemad versioonid, proovige autoriseerida tellimust teise brauseri kaudu või tehke brauserile tarkvara uuendus.
6. Te keelasite rakendusel kasutada teie e-posti aadressit.
Muutke rakenduse konfidentsiaalsussätteid sotsiaalvõrgustiku isikliku konto kaudu ning logige uuesti sisse.
Pärast edukat autoriseerimist soovitame muuta parooli, mida saab teha lehel
"Minu pilet". Väljas "Ostja andmed" saate muuta parooli edaspidiseks kasutamiseks.
Lugege,
kuidas registreerida ja kuidas autoriseerida veebilehel.
Kui ülalmainitud viisid ei aidanud Teil meie veebilehel sisse logida või Te olete veendunud, et viga seisneb milleskis muus, siis palun pöörduge meie
Klienditoe poole.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole