Pagasi kadumise oht on alati. BLUERIBBONBAGS poolt pakutava kadunud pagasi leidmise ning jägimise teenusega on teie asjad aga kaitstud!
Juhul, kui teie kohvrit ei leita 96 tunni jooksul maandumise hetkest, saate te kompensatsiooni summas 1000$*. Tasumine on garanteeritud ka juhul, kui teile tagastatakse pagas peale 96 tunni möödumist.
BLUERIBBONBAGS teenust on võimalik tellida lennupiletite broneerimise etapil.
Teenuse alla kuuluvad kõik ühe reisija poolt registreeritud pagasiühikud lendudel ühes või mitmes suunas, sõltumata ümberistumiste, vahemaandumiste (stopover), lennufirmade ning reiside arvust.
Mida teha, kui pagas on kadunud?
- Saatke teie lendu teostanud lennufirmale päring pagasi numbri ning otsingunumbri saamiseks.
- Täitke 24 tunni jooksul peale maandumist online-avaldus pagasi leidmiseks veebilehel või pöörduge BLUERIBBONBAGS ööpäevaringse klienditoe poole numbril: +1 888-224-4243.
- Jägige pagasiotsingu staatust, mille kohta saabuvad vastavad teavitused teie emailile.
Pöörake tähelepanu!
- Teenuse maksumus ei kuulu tagastamisele.
- Hüvitus hõlmab vaid selle reisija pagasit, kes on ära märgitud teenuse vormistamise lepingus. Võtke seda arvesse pagasi registreerimisel lennujaamas.
- Kompensatsiooni ei maksta välja enam kui 2 kätte saamata jäänud pagasiühiku eest iga reisija kohta.
- Reisi tühistamise või muutumise korral tuleb reisijal sellest teatada e-posti aadressil [email protected] või osta teenus uuesti. Kirja teemaks on vaja märkida BLUERIBBONBAGS süsteemis kajastuv lepingu number ning kirjas endas edastada — lennufirma, broneeringu number ja esialgse ning muudetud reisi numbrid (vajadusel ka uus lennufirma).
*või ekvivalent rahvusvaluutas
Antud sisu kuvatakse Veebilehel kui kolmanda osapoole poolt pakutavate teenuste reklaami. Jätkates teenuse broneerimist nõustute te vahetult teenusepakkuja - kolmanda osapoole BlueRibbonBags LLC - poolt sätestatud tingimustega vastavalt tema Teenuste Osutamise Lepingule.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole