Kui tasusite broneeringu eest valikuga „Otse lennufirmale“, aga lennufirma lükkas Teie makse tagasi, esitades veateate „Viga. Kaardil pole piisavalt raha“, siis saate maksmist uuesti proovida. Selleks lisage kaardile raha või võtke ühendust enda panga klienditoega, et eemaldada kaardilimiite.
Maksekatse kordamiseks:- Suunduge jaotusesse „Minu pilet“ – „Lennupiletid“ – „Broneeringu nr“ – „Tellimuse muutmine“.
- Vajutage „Kandsin kaardile raha“.
Tähelepanu!- Vajutades „Kinnita“ kinnitate, et kandsite kaardile raha/eemaldasite limiidid ja olete nõus, et Teie kaardilt võetakse tellimuse eest maksmiseks raha maha.
- Lennufirmadel on õigus ühepoolselt kuni väljastamiseni reisibüroosid või kliente teavitamata muuta piletihindu ja/või tühistada broneering, kui selle eest ei ole pileti väljastamise hetkeks tasutud. Sel juhul ei pruugi olla võimalik pileteid sama hinnaga uuesti broneerida. Agentuur ei vastuta lennufirma tegevuse eest, kuna agentuur täidab vaid vahendaja rolli. Kui pileti väljastamine ei ole võimalik, annab Klienditoe töötaja Teile sellest teada.
- Kui Teie kaardil on piisavalt raha, aga makse on ikkagi tagasi lükatud, tutvuge võimalike tehingust keeldumise põhjustega siin.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole