Jah. Seejuures pöörake palun tähelepanu:
- kõiki muudatusi piletis (kuupäev, marsruut jne.) on võimalik teha ainult vastavalt selle pileti puhul kehtivatele tariifieeskirjadele, vedaja sise-eeskirjadele ja pakkumise lepingutingimustele. Mõnede piletite puhul ei pruugi muudatused olla ette nähtud;
- kui muudatused on ette nähtud, võivad ilmneda vedajamaksud või agentuuri teenustasud.
Täpsemaid tingimusi saate lugeda tariifieeskirjadest või täpsustada Klienditoest.
Oma pileti muutmiseks:
- Suunduge lehele „Minu pilet“ – "Minu tellimused" – "Lennupiletid" – "Broneering nr" – "Tellimuse muutmine" – "Muuda kuupäev/marsruut", selleks tuleb veebilehel sisse logida.
- Märkige sobivad kuupäevad ja/või marsruut.
- Jätke oma kommentaar meie klienditoe jaoks, kui soovite lisada oma päringule informatsiooni.
- Vajutage „Saada päring“.
Vastus Teie päringule ning info muutmise tingimuste kohta (kui see on võimalik) kirjutakse Teie päringu kommentaari ja saadetakse Teie e-postile. Piletit muudetakse ainult pärast Teie kinnitust lehel
„Minu pilet“ – "Minu tellimused" – "Lennupiletid" – "Broneering nr" – "Tellimuse muutmine" – "Muuda kuupäev/marsruut".
Lugege täpsemalt kuupäeva/marsruudi sunnitud muutmiste kohta.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole