Te saate jälgida enda broneeringu staatust lehel
„Minu pilet“. All on toodud staatuste tähendused, mille Teie broneering võib omandada:
Reserveeritud. Agentuurile tasumise ootel — Teie broneering on edukalt loodud. Oodatakse tasumist.
Reserveeritud. Lennufirmale tasumise ootel — Teie broneering on edukalt loodud. Oodatakse tasumist. Antud juhul on raha mahakandmise algatajaks lennufirma. Lennupiletid väljastatakse kohe pärast seda, kui lennufirma autoriseerib väljastamise: reeglina 3 tunni jooksul tellimuse loomise hetkest. Väljastamisel broneerib lennufirma Teie kaardil vastava summa. Piletite kogumaksumuse mahakandmine toimub reeglina 30 päeva jooksul alates vahendite broneerimise hetkest (iga pileti eest eraldi).
Ootab väljastamist — Teie tellimuse eest on edukalt tasutud. Pileti väljastamise eeldatav aeg on kuni 3 tundi alates raha laekumisest agentuuri arvele või lennufirma poolset autoriseerimist.
Tasumise kinnituse ootel — algatatud on Teie maksekaardi kasutamisõiguse kontroll (pettusevastane kontroll). Lugege,
millest võib olla tingitud teie maksekaardi pettusevastane kontroll.
Makstud ja väljastatud — makse on laekunud, e-pilet on väljastatud ja kviitung on koos elektroonilise pileti informatsiooniga saadetud Teie elektronpostile, mis märgiti ära broneeringu loomisel. Soovime Teile head reisi!
Tühistatud — Teie poolt broneeritud pilet on tühistatud. Makseaeg on lõppenud (reeglina kuni 12 tundi broneerimise hetkest).
Agentuuri poolt tühistatud — Teie poolt broneeritud pilet on agentuuri poolt tühistatud. Kiri tühistamise põhjustega saadetakse Teie e-postile.
Tühistatud kasutaja poolt — Teie tühistasite ise broneeritud pileti. Palun pöörake tähelepanu, et tühistatud broneeringut ei saa taastada, kuid Te saate vormistada uue tellimuse.
Makstud pärast tühistamist — Teie tellimus oli tühistatud. Makse registreeriti süsteemis pärast broneeringutegevuse tähtaja lõppemist. Soovitame Teil pöörduda meie Klienditoe poole.
Tagasimakse ootel — Teie avaldus lennupileti tasu tagastamiseks on vastu võetud ja töötluses. Orienteeruv avalduse töötlemise tähtaeg on 72 tundi selle sisse andmise hetkest. Tagasimakse tähtaeg sõltub makseviisist.
Raha tagastatud — Teie avaldus on töödeldud, broneering tühistatud ning rahalised vahendid maksjale saadetud samal makseviisil, nagu tellimuse eest tasudes.
Makse ei ole kinnitatud — Teie tellimuse eest tasumine ei ole kinnitatud. Võimalikud põhjused:
- teie kontol ei ole piisavalt raha või on kohaldatud makselimiit;
- teie maksekaart ei läbinud pettusevastast kontrolli;
- tehnilised põhjused. Täpse info leiate Teie e-postile saadetud kirjas.
Ootab tegevjuhi kinnitust — Teie makset kontrollitakse.
Tagasimakse teabe ootel — me ootame Teilt lisainfot, mis on vajalik rahaliste vahendite tagastamiseks Teie kontole. Täpsem info on toodud Teie e-postile saadetud kirjas.
Tähelepanu!Ebastandardsete olukordade tekkimisel võtavad meie Klienditoe spetsialistid Teiega ühendust.
Oma tellimuse hetkestaatuse nägemiseks uuendage veebilehekülge ja/või jälgige enda elektronposti.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole