Keegi ei saa lennupiletit ostes kindel olla, et plaanid ei muutu. Eriti ebameeldiv on see, kui reis tuleb ära jätta tervisega seotud ettenägematute asjaolude tõttu:
- reisija ootamatu haigus*/surm;
- reisijaga koos reisiva pereliikme** ootamatu haigus/surm;
- reisija pereliikme surm.
Kasutage pileti täismaksumuse
*** tagasisaamiseks, maksmata tagastuse eest teenustasu, teenust
„Tagastuse garantii haiguse/surma korral“.
Teenuse vormistamine ning selle eest tasumine leiab aset tellimuse loomise ajal veebilehel Tickets.ee. „Tagastuse garantii haiguse/surma korral“ kehtib kõikidele tellimuses ära märgitud reisijatele.
Pileti maksumus tagastatakse juhul, kui tellimuses ära märgitud reisija või temaga koos reisiv pereliige ei ole võimeline lendu teostama haiguse/surma tõttu, ning lisaks reisija pereliikme surma korral. Teenuse kasutamiseks peab reisija edastama meditsiinilise dokumendi, mis kinnitaks haigust/surma. Nõuded meditsiinilisele dokumendile on välja toodud allpool.
Kuidas teenust kasutada?
- Vormistada tagastuse päring, valides vastava põhjuse (reisija haigus/surm, pereliikme haigus/surm). Päringule on tarvis kindlasti lisada skanneeritud koopia meditsiinilisest dokumendist, mis kinnitaks, et lendu on võimatu teostada. Loe lähemalt : Tagastuse päringu vormistamise kord.
- Juhul, kui reisija tagastab pileti oma pereliikme haiguse/surma tõttu, tuleb edastada sugulust kinnitavad dokumendid.
- Tagastuse päring tuleb vormistada hiljemalt 4 tundi enne väljalendu.
Juhul, kui ostja või reisija ei ole iseseisvalt võimelised päringut vormistama:
- Reisija haiguse korral — on tarvis lisada skan-koopia dokumendist, mis kinnitaks sugulase õigust rahaliste vahendite saamiseks.
- Reisija surma korral — on tarvis lisada skan-koopia surmatunnistusest ning dokumendist, mis kinnitaks sugulase õigust rahaliste vahendite saamiseks.
- Juhul, kui reisijal puudub ligipääs ostja isiklikule kontole „Minu pilet“, võib tagastuse päringu ning vajalikud dokumendid saata e-posti aadressile: [email protected].
Teenuse kehtivusaeg ning muud tingimused:
- Teenus hakkab kehtima tasumise hetkest.
- Avalduse töötlemise tähtaeg sõltub lennufirmast.
- Rahaliste vahendite tagasimakse Ostjale leiab aset vastavalt üldistele Tickets.ee tagastusreeglitele.
Juhul, kui veebilehel välja toodud tingimused on täidetud, tagastatakse teile pileti kogumaksumus, sh. Tickets.ee teenustasu (kui see moodustas ostu ajal osa tellimuse maksumusest). Pileti tagastamise eest ei võeta maha veebilehe Tickets.ee teenustasu.
*«Pileti tagastuse garantii haiguse/surma korral» kehtib reisija või temaga koos reisiva pereliikme haiguse korral eeldusel, et neil on meditsiiniline vastunäidustus lendamisele ning seda kinnitava meditsiinilise dokumendi olemasolul.
**Füüsilise isiku pereliikmeteks loetakse tema vanemaid ning tema abikaasa vanemaid, tema abikaasat, nii füüsilise isiku lapsi kui tema abikaasa lapsi, sealhulgas tema poolt lapsendatud lapsi, eestkostetavaid, vanaema, vanaisa, õdesid-vendi, lapselapsi ning muid seaduse poolt tunnistatud ülalpeetavaid.
***Tähelepanu!
- Tagastamisele ei kuulu panga teenustasud ning maksesüsteemide hinnalisandid.
- Tagastamisele kuuluv summa arvutatakse välja vastavalt tagastuse avalduse vormistamise päeval kehtivale valuutakursile.
Tähtis! Pöörake tähelepanu nõuetele, mis kehtivad meditsiinilistele dokumentidele!
Nõuded meditsiinilistele dokumentidele
- Meditsiiniline dokument peab olema väljastatud enne väljalendu.
- Meditsiinilise dokumendi väljastanud asutuse selge ja loetava nime olemasolu meditsiinilisel dokumendil.
- Antud asutuse rekvisiitide olemasolu.
- Meditsiinilise dokumendi väljastanud asutuse pitsati olemasolu.
- Dokumendi väljastanud isiku selgelt loetavad nimi ja amet.
- Juhul, kui kinnitavad dokumendid väljastati väljaspool Eesti territooriumi, tuleb meditsiinilistele dokumentidele lisada notariaalselt kinnitatud tõlge inglise keelde.
- Meditsiinilisel dokumendil peavad olema selgelt välja toodud:
- uuringu kuupäev;
- uuringu tulemus;
- diagnoos;
- informatsioon selle kohta, et haigus ilmnes ägedas vormis/leidis aset tõsine trauma, ning see takistab lennu teostamist.
Teenust ei osutata järgnevatel juhtudel:
- juhul, kui pileti tagastus leiab aset muudel põhjustel peale meditsiiniliste. Sellisel juhul arvutatakse tagastamisele kuuluv summa välja vastavalt lennuvedaja poolt sätestatud tariifireeglitele, vaatamata tasutud teenuse olemasolust;
- veebilehel välja toodud teenuse kasutamise tingimuste mittetäitmine;
- haigusest oldi teadlikud enne teenuse ostu;
- krooniline või nakkav haigus ning psüühilised häired, mille sümptomid on ilmnenud kuue kuu jooksul enne reisi broneerimise kuupäeva. Juhul, kui pileti tagastuse on esile toonud antud tüüpi sümptomid, on tarvis diagnoosi kinnitust spetsialiseerunud arstilt;
- aviafoobia (hirm lennureiside ees) sümptomite ilmingud;
- tüsistused, mis tulenevad alkoholi või muude joovastavate ainete, unerohu või narkootiliste ainete tarvitamisest;
- tagastuse päringu saatmine vähem kui 4 tundi enne väljalendu;
- eneseravist või ilukirurgiast tulenevad tüsistused.
Kas oli see artikkel teile kasulik?
Täname teid vastuse eest.
Kui te ei saanud vastust enda küsimusele, siis pöörduge palun meie Klienditoe poole